ستارهستاره، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

از اين دخترا كي داره؟

ماه و ستاره دارم...

1391/11/1 22:51
807 بازدید
اشتراک گذاری
 

در همچین روزی، سال پیش وقتی زمین سفیدپوش برف بود خدا نعمتش را بر من تمام کرد و رنگی تازه به زندگی‌ام پاشید. ستاره‌ای داشتم، ستاره‌ای دیگر نصیبم کرد و من بنده کجا و لیاقت این همه نعمت. هرچه سر بر سجده گذارم باز کم است...

 دختری عطا کردند به لطافت گل و زیبایی بهار و خواستنی‌تر از هر خواسته‌ای... دلیلی برای بودن و محکم‌تر بودن بنده و عیال که مهر است و مهربان. 

ستاره بابایی!

از تو ممنونم برای جاری کردن این حس زیبای پدرانگی در وجودم. برای آن که با خنده‌ات تمام نامرادی‌ها و نامردی‌ها و سیاست‌بازی‌ها یادم می‌رود. وقتی می‌خندی بهار می‌شود خانه و بابای خسته‌ات! پناه می‌آورد به پاکی و معصومیت تو آیه‌ی خدا.

آرامم، آیه‌ام، بارانم...

از تو ممنونم برای بازتولید مهر و محبتی که در دلم بود. ماه و ستاره دارم تو آشیون خونه‌م...

بابایی من!

حواسم هست. ملتفت هستم ملتفت بزرگ‌شدنت، قد کشیدنت، لقمه‌ای که می‌خوری... حواسم هست آهی پشت لقمه‌ی سر سفره‌ام نباشد که تو آرام باشی و دلت دریا شود.

 

پی نوشت:

عشقم،  ستاره مادر ستاره‌ام!

دوستت دارم و می‌دانم که چه باری بر دوش می‌کشی. وام‌دار مهربانی‌ات هستم و با تمام قلبم تولد ستاره را به خودمان و تمام دوستداران و دعاگویان سلامتی و صحت ستاره تبریک می‌گویم. 

خدایا از کرانه لطف و مرحمتت آن چه خیر است نصیب ما کن و نعمت صحت و سلامتی را شامل حالمان....


پسندها (1)

نظرات (0)