ستارهستاره، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

از اين دخترا كي داره؟

...اولین روز دختر ستاره

1391/6/27 9:39
933 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم!
تصویرت نقش ماندگاری است بر روزهای پرتلاطم و حتی آرام زندگی‌مان. نوعی پناه آوردن هر روزه به پاکی و معصومیت تو. آرامشی دارد خنده‌های با همه وجودت و تلاش دایم ما برای این که آن چه باعث لبخندت می‌شود را کشف کنیم.
بابایی من! روز دختر بر شما مبارک باشد.
آیت الکرسی می‌خوانم و خدا را به عصمت فاطمه قسم می‌دهم که حافظ و نگاه‌دار تو باشد.

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ninipics
25 آذر 91 12:47
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... ستاره جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
بابای یسری جان
14 دی 91 15:28
سلام خیلی خوشحالم که با پدری آشنا شدم که احساسات پاکش را برای دخترش چنان ریخت و پاش می کند که گویی در دنیا فقط او را می بیند و من بعنوان پدر یک دختر هیجانات زیبایتان را درک می کنم و لذت می برم از وجود چنین پدرانی که به نیازهای فرزندانشان ولو از همان کودکی توجه دارند و خیلی زیبا عشق می ورزند . جمله زیبایی که برای وبلاگ ستاره جان انتخاب نموده اید من را به سوی این وب کشانید و از آشنایی با شما مفتخر شدم . خوشحال می شوم میزبان قدومتان در وبلاگ دخترم (یسری ، دختر خوش قدم ) باشم.
abolfazl
1 بهمن 91 19:01
چه لطيف است حس آغازي دوباره،و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس…و چه اندازه عجيب است ، روز ابتداي بودن!و چه اندازه شيرين است امروز… روز ميلاد…روز تو!روزي که تو آغاز شدي! تولدت مبارک سلام امروز شمارو توی لیست متولدین امروز دیدم واز دیدنت خیلی خوشحالم.
hadi
1 بهمن 91 19:01
عزیزم تولدت مبارک